torsdag 28 maj 2009

Matt i pälsen..

Försöker verkligen rycka upp mig!
Har faktiskt försökt med det ända sen klockan 12 idag, utan vidare framgång!
Lekte med en kompis på förmiddagen, hämtade lite barn, lagade lite mat och undvek med framgång allt annat.
Hela dagen!

Vilken tur att vädret speglat mitt humör idag, lite ambivalent så där.
Lite regn, lite blåst, lite sol och allt om vartannat.

Extremt mycket inte jag.
Ska masa mig ner till tvättstugan och sen släpa mig upp till sängen.
Verkar inte finnas något vettigare just nu än en trave tidningar och många kuddar bakom ryggen.

Antagligen behöver jag en sådan här dag?!
Men det känns mycket märkligt.

1 kommentar:

Huskatt sa...

se upp för ormen :)
skönt att bara skrota runt lite en del dagar. Tro mig, jag vet...skrotar runt jättemycket och det är hur skönt som helst...*S*