lördag 8 augusti 2009

"Länka på, länka på, vi har långan väg att gå..."

Det här med att referera till andras bloggar, att länka och så vidare, har sina fördelar.
Tittade på min besöksstatestik nyss och började fundera på var alla nya läsare kommit ifrån?
Efter lite surfande insåg jag att både Dumbas och Stormsteg länkat till mig nyligen.

Får väl tacka för de extra läsarna och att ni finner det intressant nog med innehållet i min blogg att ni vill referera till mig!

Ha en trevlig helg!


(Vag grinig jag blir ibland.. undrar varför det helt plötsligt inte funkade att länka vidare själv! Tekninkens under och skit bakom knapparna...
Brukar ju faktiskt lyckas....?)

4 kommentarer:

Huskatt sa...

Fast du har dom ju "listan" :)
Kanske flytta om lite så listan kommer högre upp?

Kanadicken sa...

Upptackte sjalv detta fenomen i gar kvall i brist pa battre sallskap! ;)

Rebecka sa...

Erkänn att du behöver mig och mina bloggkunskaper ;)

fisken sa...

KUL! Din blogg är värd att läsas!