onsdag 7 oktober 2009

Bättre!

Jo, jag är en godare och ömmare moder idag.
En lång, skön ostörd natts sömn kan göra underverk för trytande humör, ingen nyhet men ändå..

Tre gossar iväg på dagens skolaktiviteter, två små som masar sig igenom en sen och utdragen frukost, stor-dotter på ingång om några timmar och en absurt resande far-är-rar.
Andra dagen på brutalutflykt med många mil i ryggen före kuddstupning.

Dags att ta en räd genom huset på jakt efter bortsprungna strumpor och annat löst i klädväg som behöver snurra ett varv eller två.

God morgon!

3 kommentarer:

Rebecka sa...

Gomörron gomörron de' ä' Wejron i ottan, vem äre ja' tjötar mä'?

paola sa...

Godkväll!
I bland önskar jag att jag kunde ha ngn x-tra kroppsdel som te x en snabel, bara att suga upp allt som ligger och skräpar på golven. Det är jobbigt att böja sig ner för att plocka upp leksaker, vispar, kläder, skor, toapapper etc... hela tiden. Eller skulle man kunna ha sugproppar under fötterna med ngn slags behållare som samlade in allt.

Jag har fått ryggskott och nacksmärtor, bokade in en tid för massage på fredag:-)

Kram ha det bra!

Mångmamma sa...

Paola, vad ska jag säga?
Kan bara hålla med om behovet av en extra kroppsdel, snabel var ett bra förslag! :)
Hoppas rygg och nacke snart blir bättre!
Kram på dig!