torsdag 4 mars 2010

Award och skit bakom tangentbordet?

Vilket år som helst ska jag försöka begripa mig på hur jag lirkar med den här söta lilla datorn så den vill göra samma habrovinkar som jag.
Kan ju inte vara omöjligt att hämta bild+text från någon annans blogg och klistra in på sin egen, eller hur?

Upprinnelsen till detta är att Milla har givit mig en award.
Problemet är bara att jag inte lyckas med det jag vill lyckas med.


Så, jag får väl helt enkelt nominera de jag själv anser behöver lite mer solsken i sitt liv och som en uppskattande gest för deras inspirerande bloggar.
Utan rätt applikation här!

Först en icke-bloggerska:

Flugan för att hon är en god vän, tycker mycket om det mesta och tycker bra!
Stormsvala, för hon är min förstfödda.
Ebba, för hennes fantastiska resa vi läsare får följa och hennes kloka syn på världen.
Karin, för att hon är roligare än till och med Martina Haag.
Stormen, för att hon är hon!
Cicki, för hennes kreativitet.
Mimmi, för att hon vill ha en bättre och miljövänligare inställning till livet.
Tjockisen, för sitt underhållande gnäll.
Maria, för sina bitska och roliga kommentarer till vardagens vedermödor.
Situation sthlms hemlösas blogg, för att de verkligen behöver solsken och värme.
Gammal hårdrockare, för sin brutala ärlighet och politiskt inkorrekta syn på världen.
Samt, sist men inte minst, Milla, för att hon skickade över denna min första award.

Hoppas ni alla får en lika vacker och solig dag som jag har!


5 kommentarer:

Rebecka sa...

Puss på dig!

milla sa...

Härligt att du skickar solskenet vidare..ifall du vill hämta bilden så kan du högerklicka(på musen), kopiera och sedan gå till ditt inlägg och högerklicka igen och välja klistra in.
Men solen lyser här ändå.Kram Milla

Cicki sa...

Tack snälla rara du för den. Kram på dig.

flugan sa...

Kram!

Stormen sa...

Åh tack!

Skrev en kommentar igår som visst försvann? Knas

Vill i alla fall säga att jag tänkt på dig lite angående en sak du skrev hos mig (och dig) för ett tag sedan. Hoppas du mår bra.

kram!