fredag 26 mars 2010

Nattliga maror!

Det här med drömmar kan ju ställa till det.
I morse vaknade jag av att en lavett landade på min kind strax efter fem.
Pysselkungen hade vinglat in i min säng under natten och fortsatt drömma om hur bistert jag behandlat Bam-Bam.
Tydligen hade jag tröttnat på gossen och placerat honom på ett tåg.
Själv.

Storebror blev med rätta indignerad och placerade ett straffande slag på sin ömma moders kind.

Efter ha utrönt vad problemet var, kunde vi sova vidare en stund.

Idag ska nämnda Pysselkung iväg för hopp-och-lek och vi andra som är hemma ska försöka oss på en sanering av grustaget i hallen, effektförvaringen på verandan och den allmänna oredan på övervåningen.
Fast det är oförskämt fint väder ute...

3 kommentarer:

Gafflan sa...

Grustaget i hallen behöver elimineras hos mig också!
Vi har ingen sol idag vi har REGN.
Man kan inte få allt :D

Rebecka sa...

Och aww!

Rebecka sa...

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha! *andningspaus* Hahahahahahahahahahahahahahahahaha!