måndag 3 maj 2010

Nu kör vi...

Att försöka formulera några vettiga ord i skrift med en tjattrig tvåochetthalvtåring i knät, det mina vänner, är inte det enklaste.

Numera har den här mångmamman skaffat sig jobb som innebär ett visst mått av eftertanke.
Visserligen har jag ordnat det bra för mig, att plita ner några väl valda ord ett par gånger i månaden och sedan maila iväg de för vidare bearbetning, innan de hamnar i tryck, det måste anses vara en lindrig arbetsinsats.

Allra helst som jag inte bara gillar att höra min egen röst, utan även tycker om mina egna åsikter! :)

Skämt å sido, ny vecka har startat och diverse barn ska fortfarande skyfflas iväg i rätt riktning inom kort.
Därtill behöver hemmet en snabbsanering efter helgens hopp-och-lek, kaninernas bur och hage flyttas till grönare nejder och hästar som vanligt vallas in i fållan/rätt hage igen.

En solig och trevlig vecka tillönskas er alla!

2 kommentarer:

Rebecka sa...

Heja Mångmamma! Och du, jag tycker att du blev stilig på fotot.

Anonym sa...

Fy för mig, vet inte om jag törs sticka in näsan här;D Bannor väntar mig eftersom jag försvann ut ur bloggsfären utan en enda förklaring. Men jag är tillbax och hälsar på hos mina gamla bloggisar. Ha det bra Milla