onsdag 23 juni 2010

Välkommen åter!

Jag har snusat bebis idag!
En dryg månadsgammal liten tjej.
Fick till och med plocka fram mina små-vilda-gladas gamla vagn för att dra runt tösen på tomten i, när ägorna och kreaturen - de fyrbenta - skulle inspekteras.
Bebisens storasyster är en ytterst söt liten tystlåten flicka, jämngammal med Fröken-Finemang.
Vet knappt vad de gjort under dagen, mest lekt tror jag?

Undrar hur det kommer sig att jag omedelbart vill adoptera vissa barn?
Detta syskonpar skulle med lätthet kunna få plats inom det mångmamska hemmets väggar, både utrymmesmässigt och själsligt.

Tack för besöket och lånet av töserna!

2 kommentarer:

Gafflan sa...

Bebisdoft som är så underbart ljuvligt. Lyckliga dig som fått låna underbara barn en dag :D

Mångmamma sa...

Åh Gafflan, de är ljuvligt med små och stora barn.
Fast som min "nick" är, säger väl den allt!?