fredag 10 september 2010

Att ligga steget före...

Jag har världens bästa jobb!
Toksnurr med små-vilda-glada hela veckan lång och däremellan lite kreativt skrivande helt efter eget huvud.
En försynt förfrågan och jag låter en text trilla ner på skärmen via fingrarnas knattrande på tangentbordet.

Just nu ligger jag bra till, de två kommande krönikorna som ska publiceras är levererade, godkända och klara.

Känns som om det kan vara läge att ta helg nu?
Mot barnen, soffan och en gemensam film!

Trevlig helg på er!

3 kommentarer:

Simmelimaka sa...

Hej på dig!
Visst är det en fantastiskt känsla att veta att man har världens bästa jobb.
Den delar jag med dig, och inser att vi kanske är lite av kolleger - på några sätt.
Kram på dig och hoppas din helg blir jättefin.

finafrun sa...

Ha det så mysigt!

Madlar sa...

Vad kul, var skriver du? Kan jag läsa på nätet?