onsdag 19 januari 2011

Idag är ingen vanlig dag..

Idag är det födelsedag.
"Mångmamma" har hängt här i bloggvärlden med egen adress i två år.
Länge var jag skeptisk, stora dottern hade roat sig med en blogg en längre tid och hade tjatat länge och väl på mig innan jag fick tummen ur.
Naturligtvis hade hon rätt.
Visst var bloggandet definitivt något för mig, jag som gillar ord och fraser, läser som om jag hade betalt för det och sällan eller aldrig drar mig för att tycka och tänka högt.

Hörrni, det blir nog minst ett år till!

11 kommentarer:

~ ♥ AnnKatrin ♣ ~ sa...

Ja, MINST ;)) Du kan ju inte försvinna heller. Det går jag inte med på.
Kramiz och hoppas ni mår bättre nu.

Tant Grön sa...

Grattis på tvåårsdagen! Hoppas att magsjukorna nu vikt hädan så att ni kan fira ordentligt därhemma!

Gafflan sa...

Grattis!

Rebecka sa...

Long live! Etc.

Unknown sa...

Grattis! Vad glad jag är att du gav efter för övertalningen! :-)

KaosJenny sa...

Grattis och JAA, jag hänger med... kram

Cicki sa...

Grattis. Det är klart du ska hänga kvar minst ett år till. Annars har ju jag inget att läsa och kommentera....:-)

Anonym sa...

Ja tack, minst ett år!
/Småländskan

Unknown sa...

Just nu pågår tävlingar på min blogg så gå in och anmäl dig och ha chansen att vinna jätte fina priser:)

Katarina sa...

Tummen upp på den du! :-)

Maja sa...

Det låter bra! ...grattis på bloggfödelsedagen i efterskott! och krya på er!