onsdag 30 mars 2011

Veckans Kvinnliga Blogg, vecka 13

Ibland undrar jag var jag har huvudet?
Eller till?

Det är onsdag idag.
Inte tisdag!

Det innebär att min instiftade rutin med Veckans Kvinnliga Blogg just blev försenad med ett dygn.

Inte så att jag inte haft en plan för vem som skulle få hedersbetygelsen, utan snarare allt annat som susar runt i skallen på en mamma med ymnigt förekommande barn.

Så...Denna veckas Kvinnliga Blogg är en orädd kvinna som vill ventilera sina åsikter - inte alltid överensstämmande med mina - men likafullt en påläst, engagerad och välformulerad bloggare.
Synd och skam att hon inte uppmärksammats mer, gå in och snoka runt lite så ser ni att jag har rätt!

Grattis Anybody´s Place!

7 kommentarer:

caja sa...

tassar in och snokar direkt....

kram/caja

Rebecka sa...

Veckans-kvinnliga-blogg-tips inför en annan vecka: http://feministbiblioteket.wordpress.com

granntanten sa...

Visst katten är hon underbar.Slipat intellekt och penna - jäkligt härlig människa också. Mycket bra nominering.

anybody sa...

Åhh .. tack!!! En så´n start på en torsdagsmorgon! Jag blev glad, förvånad, överraskad och lite nyfiken. Det är så spännande med människor som har andra åsikter än mina egna .. och jag vill VETA hur, varför och har jag missat något?

Det är då jag inser bloggens begränsningar .. ingen ögonkontakt, inget kroppsspråk och inget direktsamtal. Det är synd ibland .. särskilt nu.

Men orädd?? Jag vet inte det jag, det lilla bloggformatet gör nog sitt till .. hade jag haft fler läsare så hade jag nog blivit försiktigare och lite räddare, tror jag? Men man vet ju aldrig ...

Tack i alla fall för en kanonbörjan på den här dagen .. just nu behövde jag den här bekräftelsen lika mycket som en törstande i öknen .. ;-D

Barnens Hjältar sa...

Tack för tips, skall kika in genast!

Milla sa...

Jag föjer i Cajas fotspår...
Kram

bokhyllan sa...

Då gör jag det. Nu.
Önskar dig en finfin torsdag!