tisdag 12 april 2011

Veckans Kvinnliga Blogg, vecka 15

Dags för veckans begivenhet igen, denna gång på rätt dag!

Denna vecka är jag lite lat och väljer någon jag redan puffat för ett flertal gånger!
En kvinna som inte bara behärskar denna talang till fulländning, utan även har ett ännu större djup.

En kvinna som skulle kunna titulera sig; författare, entreprenör, utbildare - förutom sömmerska.
Säkert har jag missat massor av talanger, mer eller mindre kända.
Dessutom har jag "adopterat" henne som min storasyster - eller ska jag säga - annekterat?

Yes, några av er har gissat rätt; Cicki är Veckans Kvinnliga Blogg!

Kram "syrran" och hoppas det blir sommar snart...

3 kommentarer:

Cicki sa...

Wow! Jag blir helt rörd och berättar för sambon. Då undrar han om jag mutat dig.....:-)

Du glömde affärsbiträde, kassörska, färskvaruutbildad, restaurangbiträde och en massa annat trams som jag sysslat med i mitt långa liv.

Tack så väldigt mycket för detta. Vilken ära.

Rebecka sa...

Long live adopterande av storasyskon! Jag har förresten gått och skaffat mig en syster till samlingen. En storasyster.

Le Loup sa...

Jag håller med i allt, Cicki är Cool! :)