torsdag 16 juni 2011

Avslutningsdag

De små har däckat efter en lång dag med avslutningskramar, fikande och skjorthaveri.
Stora dottern damp ner i hem-hemmet, far-är-rar är på drift och jag våndas!
Våndas, för att jag börjar inse mina styrkor och svagheter.
Jag är jättebra på inledningar, hygglig på att hålla "den röda tråden" en bit och komplett urusel på snitsiga avslutningar!
I alla fall just ikväll.

Att producera läsbara tänkvärdheter är inte det enklaste.
Klippa hår är enklare!
Det har jag just gjort.
Stora dotterns hår är avhackat med en dryg decimeter.

Får nog inse mina begränsningar och krypa ner mellan täcke och okissat lakan för en stunds Törnrosasömn.

(Jäpp, Bam-Bam är fortfarande duktig och torr!)

3 kommentarer:

Ezter sa...

Ingen är bra på allt, men alla är bra på något, vet du väl :)
Ha en skön dag!

Mollan sa...

Hoppas du sov gott :o) Kram

Mångmamma sa...

:) Jag sov jätteskönt, tack!