söndag 3 juni 2012

Knastyger och ännu knasigare mobiler

Min förra mobil - ja, den som sa tack och hej i januari - den var busenkel att ladda över bilder med till datorn.
Den extraextrasunkgamla jag håller mig med nu (i väntan på att få tummen ur och våga mig på en androidvariant), är tvärkass på att göra som jag vill!

Jag har faktiskt försökt, slitit mitt hår, lånat Sheriffens, prövat igen - och jag får det bara inte att funka!
Bilderna alltså!
På min stolthet, den skrikskräniga kappan som har drag av Desinguals fantastiska kreationer - fast mer i Mångmamma tappning!
En spetskantat, illgrön, gulblommig, insvängd, halvfodrad, lårlång knasig och unik jack-kappa som gett mig så pass mycket blodad tand att jag raskt gav mig i kast med att sy ytterligare en variant.

Denna gång i ett Jaquardtyg, svagt bebisblått,  mindre utställd och med en tänkt skorstenskrage.
Tror jag hittat en ny hobby här!?

Ge inte upp hoppet om bildbevis än, jag ska klura lite till så jag får "skryta" med min syprestation, snart!
Behöver bara vända fjorton tvättar, plocka tre ton tråd från golvet, ladda om disken, duscha och prestera en jobbtext - till imorgon!

Sen så ...

3 kommentarer:

Ezter sa...

Hoppas få se den snart!

Inger Marianne sa...

Fantastiskt läcker kappa/jacka, har svurit, bråkat och slitit mitt hår för att min mob. inte gör som jag vill.Men jag kämpar på, när jag lyckas lägger jag in den bild som fastnat i mailen, på fb.
Kramis

LillaTuss sa...

Vill verkligen se snart...