torsdag 27 september 2012

Uppföljning av Nybyggarna och en liten reklamfråga

Apropå gårdagens något bitska inlägg om "Nybyggarna" och som svar till alla era kommentarer, vill jag bara förtydliga följande;

Jag har inte ens sett programmet, bara länken och texten hos Aftonbladet.
Visst är det bra att folk faktiskt tänker till, inser att de som lever på samhällets bakgård också är verkliga människor som inte bara behöver omtanke utan även livets nödtorft.
Det jag hetsar upp mig över är ju främst det infantila i att göra underhållning av det!
På precis samma sätt som jag retar ihjäl mig på de braskande rubrikerna i pressen om än den ena, än den andra kvasikändisen som förstorat brösten, tappat bort hunden eller hällt en öl i huvudet på grannens svärmor!

Så!
Nu byter vi ämne!

För första gången i denna bloggs historia har jag blivit kontaktad av ett företag som vill att jag jobbar med riktad reklam.
Jag - och alla ni läsare - skulle få möjligheten att tanka hem en rabattkod att använda vid köp från denna firma.
Är ni intresserade av kakeldekor och väggord?

Själv målar jag helst direkt på väggarna här hemma, till barnens förtjusning, eftersom de bor med riddarborgar, sjörövarskepp eller sjöjungfrur bredvid sina sängar men ni kanske är lite mindre yviga i era inredningsambitioner?
Vad säger ni, finns det intresse?

5 kommentarer:

Hanna Lans sa...

Sorry. Inte intresserad av väggord och kakeldekor. Finns det ingen bokhandel som vill göra reklam på din blogg? D-e-t vore intressant!

Milla sa...

Kul att du fått en förfrågan. Jag är dock inte en person av väggord men det är det ju många andra som är ;) Kram o trevlig helg!

Ezter sa...

Tycker det är fint, men passar inte riktigt hos mig.

Inger Marianne sa...

Inte heller intresserad, Går sällan på reklamen som visas här, vill se, känna och kunna fråga. Men det finns säkert andra som vill se reklam hos dig. Kramis.

LillaTuss sa...

Väggord finns absolut intresse för!!!