fredag 12 oktober 2012

Om att förlöpa hemmet

Jag var tillräckligt smart igår för att komma ihåg att ställa in motorvärmaren i bilen.
Lyx, att slippa skrapa rutor och istället sätta sig i en varm och skön bil när termometern visar några minusgrader.
Stenkrossaren är fredagsledig och jag tänker överge man och barn i natt till förmån för mina skrattiga, pratiga, bubbliga, filosoferande och dundertrevliga vänner.

En övernattning på annan ort med timmar av prat och mat kommer att göra underverk med humöret.
Fast det brukar jag inte ha några större problem med.
Humöret, alltså!

5 kommentarer:

Milla sa...

Jag GLÖMDE motorvärmaren och det var inte mycket jag såg på väg till bussen med sonen imorse. Hoppas att du får en trevlig kväll med vännerna. Kram

Ezter sa...

Ha en supertrevlig kväll!

Anonym sa...

Å vad mysigt med kompisträff! Ha det så trevligt.

Maja sa...

Vill också ha motorvärmare...

LillaTuss sa...

Nu snackar vi LYX!!! Hoppas du har/har haft det helt underbart