onsdag 5 juni 2013

DHL får konkurrens av GSE

Jag börjar fundera på om jag inte ska starta en speditionsfirma!
GSE - GlömdaSakerExpressen, vore ett passande namn.
Visserligen kommer den tänkta rutten bara att ligga mellan hemmet och far-är-rars arbetsplats men ändå.

När jag bara möts av ett leende, en igenkännande blick och en knappt hörbar suck från receptionisten och tillika vakten, innan han tar emot den frånåkta mobilen med orden; Vi ser till att den hamnar rätt, då vet jag att jag är en 'känd kund'.

Kanske också att det är allmänt känt att min man stundtals har huvudet under armen?



 

3 kommentarer:

ModeratMartin sa...

Under armen? Är du säker på att han inte glömt det hemma någon gång? :)

Mångmamma sa...

ModeratMartin; Nix, just huvudet (och eventuella matlådor) har jag aldrig behövt leverera!
Än! :)

mångpappa sa...

Tack! Du är en underbar leverantör av allt!