söndag 8 mars 2015

Still alive!

Hej alla bloggläsare, vänner, obekantingar och annat löst folk.
Jag har varit generalusel på att vårda mitt 'varumärke', min blogg och mitt skrivande.

Livet är gott!
Fullt av barn, större som mindre, läroplanen, litteratur, läromedel, läxläsning och fina föräldrakontakter, givande möten, långa hundpromenader och dagar/veckor/månader som går i normalt mångmammatempo.

Pysselkungen har hunnit bli 11 och bloggen 6 år gamla.
Våren knackar på dörren, hästarna ser tufsiga ut i pälsen i den annalkande vårfällningen och jag har bättre ekonomi än tid - något som är stick i stäv med tidigare livserfarenhet.

Hoppas ni alla har det minst lika bra som jag!

2 kommentarer:

KaosJenny sa...

Ah, ibland skriver man och ibland låter man bli, det är ju det som är tjusningen med en Blogg. Underbart att du har det bra, kram

Ezter sa...

Man hinner inte allt alltid... Men det var skitkul med några rader från dig :)
Skönt att höra att allt är bra med er! Kram.